niedziela, 1 września 2013

Przepraszam

Wszystko jest do kitu, wszystko się popsuło. Moje życie straciło sens. Bardzo Was przepraszam ale na razie nie mam siły pisać dla Was. I jest mi strasznie głupio, ponieważ niedawno założyłam tego bloga a już pojawiają się kłopoty. Nie wiem co będzie dalej. Muszę jakoś ogarnąć moje życie. Jest mi tak strasznie przykro z tego powodu, że Was zawiodłam :( Wybaczcie. A ja postaram się napisać kolejne imaginy, zrealizować zamówienia.

I jeżeli ktoś chciałby ze mną pogadać to zapraszam na GG:44250869

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i wrócisz do nas : ) Będziemy czekać :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa. Postaram się jak najszybciej coś dla Was napisać, bo bardzo źle czuję się z tym, że Was zawiodłam.

      Usuń
  2. Szkoda. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do formy. :)
    Nie zawiodłaś. Każdy może mieć zastój to chyba normalne.
    Będę Czekać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję misia. Postaram się jak najszybciej do Was wrócić.
      Kurcze, znowu się rozkleiłam. Ja już za Wami tęsknię :c

      Usuń
  3. również życzę ci szybkiego rozwiązania problemów. oby wszystko potoczyło się tak, jak chcesz.
    bądź silna, trzymaj się.
    czekamy na ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Postaram się jak najszybciej jak to możliwe do Was wrócić ;)

      Usuń
  4. Mam nadzieje, że wszystko się ułozy. Powodzenia.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń